Endodoncja Legnica

Zęby nieustannie narażone są na działanie różnorodnych szkodliwych czynników, spośród których najpowszechniejszym są bakterie powodujące próchnicę oraz stany zapalne. Regularne dbanie o uzębienie ma zatem duże znaczenie, ale niekiedy uszkodzenia są na tyle poważne, że konieczne jest wdrożenie bardziej zaawansowanych metod jak leczenie kanałowe. Sprowadza się ono do dokładnego i całkowitego usunięcia z komory oraz kanałów korzeniowych zainfekowanej tkanki, poszerzenia chemo-mechanicznego, a także ich szczelnego wypełnienia. Dzięki temu możliwe jest pozbycie się zmienionej zapalnie miazgi, a tym samym bólu — w naszych gabinetach w Legnicy oferujemy więc leczenie kanałowe przeprowadzane przez doświadczonych endodontów.

Leczenie zębów pod mikroskopem Legnica

W gabinetach stomatologicznych w Legnicy dysponujemy nowoczesnym sprzętem, który pozwala dokładnie przyjrzeć się stopniowi zmian chorobowych, a także wdrożyć skuteczne leczenie w zakresie endodoncji. Do odpowiedniej oceny stanu zęba i struktury kości służy radiowizjografia. Zdjęcie RTG w obrazie cyfrowym (RVG) widoczne od razu na monitorze ułatwia podejmowanie decyzji. Ponadto stosujemy też leczenie zębów pod mikroskopem. Istnieje wiele konfiguracji kanałów, a o sukcesie zabiegu decyduje odnalezienie wszystkich. Mikroskop pozwala nie tylko na odszukanie, ale również zajrzenie w głąb kanału i prześledzenie jego toru. Pomocny jest także przy usuwaniu złamanych narzędzi czy starych wkładów metalowych.

Endodoncja

Skuteczne leczenie kanałowe — prywatnie dla Pacjentów z Legnicy

Zależy nam przede wszystkim na komforcie Pacjenta oraz skuteczności leczenia kanałowego, dlatego przeprowadzamy kompleksowe zabiegi, dokładnie kontrolując wszystkie etapy ich wykonania. Przyspieszenie pracy, śledzenie postępów, a także uzyskiwanie odpowiedniej jakości opracowania jest możliwe dzięki maszynowemu udrożnieniu kanałów. Reciproc to jedno z najnowszych urządzeń zwiększających komfort wizyt Pacjenta oraz pracy endodonty. Szczelność wypełnienia kanałów zapewnia zaś praca z wykorzystaniem urządzenia BEE FILL, które rozgrzewając kompatybilny z tkankami materiał, powoduje jego szczelne zapłynięcie i skuteczne zamkniecie wrót infekcji, jakim przed leczeniem kanałowym są pełne bakterii kanały korzeniowe.

Kompleksowa pomoc endodonty w Legnicy

Wychodząc naprzeciw różnorodnym potrzebom Pacjentów z Legnicy, nasza opieka stomatologiczna w dziedzinie endodoncji obejmuje również powtórne leczenie kanałowe oraz chirurgię endodontyczną w postaci resekcji wierzchołków kanałów zębowych. Ponadto wykorzystujemy też specjalne urządzenie ultradźwiękowe firmy VDV stosowane przy skomplikowanych przypadkach, a także podczas wyciągania starych materiałów lub złamanych narzędzi.

Przede wszystkim jednak dbamy o przyjazną atmosferę oraz skuteczność zabiegów, które uwolnią Pacjenta od dolegliwości bólowych. Jeśli więc potrzebne Ci leczenie kanałowe przeprowadzane przez doświadczonego endodontę, umów się na wizytę prywatnie w naszych gabinetach w Legnicy. Zapraszamy!